Dagens

händelse inträffade imorse klockan 9.00. Då fick vi se underverket för första gången. D och jag höll händer då det dök upp en liten krabat på tv-skärmen framför oss. Ett hjärta med allt som behövs till det, två ben, två armar, händer, fötter, ryggrad och huvud fick vi se. Vad för sort Grynet är ville vi inte se och gjorde inte så heller som tur var. Några överraskningar vill vi spara till februari.

För nog var det spännande. Jag har de senaste fyra månaderna spelat upp många olika scenarier i huvudet om hur det skulle gå denna dagen. Och som tur var blev ingen av dessa (mardröms)scenarium verklighet. Grynet mår finfint, viftade lite på armarna när vi såg på. Datumet blev justerat till den 2a februari. Ska ändra tickern en dag då jag orkar, än så länge får ni väl lägga på en dag.

Och bilder fick vi ju givetvis, men dom ligger i bilen och jag sitter och kvällsjobbar lite. Så dom kommer senare i veckan. Men jag kan ju ge en ledtråd om hur h*n ser ut: Söt!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0