4 månader

är det kvar nu, eller rättare sagt igår var det fyra månader kvar till det beräknade datumet. Ojoj. Tiden springer iväg. Magen har växt explosionsartat de senaste två veckorna och lite krämpor har följt med. Känns som jag får håll i magen, inte i sidan utan under magen, men jag gissar på ligamenten som inte hänger med i tillväxten. Då är det bäst att lägga sig på sofflocket och äta praliner. Ska kanske tillochmed våga mig på en magbild nu när magen inte längre ser ut som en gubbölmage. Men det får bli senare.

Grynet lever loppan under dagen, sprallar mest när jag sitter still på jobbet eller ligger på soffan och tittar på tv. Igår drack jag en dubbel cappuccino och då blev det fart i magen. H*n kommer att titta ut och be om en svart kaffe direkt... Nä, jag håller igen på kaffedrickandet, men ibland behövs det.

Kommentarer
Postat av: PW

Magbild magbild magbild!!!!

2011-10-03 @ 21:30:38
Postat av: Andréa

Håller med ovanstående talare ;-)

2011-10-08 @ 15:24:53
Postat av: Helena

Våga vägra magbild! (Om du vill alltså) Fast vi är ju ändå på säkert "klapp-avstånd" iaf...

2011-10-14 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0