Uppdatering

Läget är lugnt, inget Gryn på gång än så länge. Daglig gymnastik i mängder visserligen och ibland känns det som h*n ska titta ut igenom naveln, men än så länge är det lugnt. Så jag fördriver tiden bäst jag kan, igår var vi på ishockey och idag blir det bakande till frysen. Jag och D bakade en stor sats brownies för någon vecka sedan och tänkte att detta räcker ju länge sen när det kommer besökare, men de var så goda att de nästan är slut nu. Så idag blir det påfyllning med morotskaka.

I fredags var vi hos barnmorskan på andra sidan stan. Jag hade hört skräckhistorier om mvc i det området vi bodde i tidigare, och bara fina saker om familjecentralen på Backen på andra sidan stan så jag valde dem. Vilket nu betyder att det tar typ en halvtimme att ta sig dit. Men det är det värt. Hursomhelst, allt var bra. Jag fick mvg för mina blodvärden, inga järntabletter här inte. Magen har väl växt tre centimeter sen vi började mäta, men det var inga konstigheter, mycket vatten i början och mycket bebis nu istället. Vikten var också godkänd, +14 kilo typ. Jag fick en tid nästa fredag och skulle jag satsa pengar på det så lär vi nyttja även den tiden.

Kommentarer
Postat av: Mona Andersson

Nej hallå där lilla Grynet.Det är på torsdag det ska hända, lyssna inte på din mamma. Vi längtar så efter dig. Puss o kram från Skåne.

2012-01-30 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0